Torsdag och imorgon blir det helg! :)


Idag har det varit full fart, mysmorgon med min fina familj sen blev det lunch och klä våra barn sen åka in till Mora ! Älsk åkte till jobbet & jag och barnen blev att åka till deras gammelmormor! Även mor & far va där, jag och Jamie tog oss en fika med Janna medan lillebror sov sött i gammelmormors säng! Efter de så umgicks jag med mormor och Jamie lekte runt! Länge sen man fick umgås med henne själv! Ska hälsa på henne mer .. Älskade mormor <3 sen blev de hämta ut paket beställt mig en ny plattång! Imorgon blir det att inviga den och även åka och köpa massa saker till tårtan som ska göras imorgon för på lördag är ingen vanlig dag för det är Jamies 1 års dag! :D helt otroligt!!!!
Idag är inte en heller en vanlig dag för de är min bror Davids födelsedag! Grattis grattis!! Blev upp dit och umgås fika och hade de bra! Jenny lekte runt med barnen (:

Sen blev de handla lite på Willys sen blev de hem och lägga min prins sen blev de mys i soffan med Elliot som absolut inte ville sova, han skulle vara i mammas famn! <3

Nu sover han sött bredvid mig i sängen snart är älsk hemma som jag ska pussa på han! Gud min saknad till han är otrolig!!!

Hade bra!!


Älskar min familj <3

På lördag blir de kalas för min älskade prins <3

Trackback
RSS 2.0