YR!

Idag är jag yr och väldigt slut trots sovmorgon till tjugo i 10! Då klockan ringde vaknade vi tittade upp och såg Jamie satt sig med upp helt ny vaken och ger mig sen en STORT leende :) skulle vara på mvc kl halv 11 så ställde klockan lite för sent tror jag men vi han i tid! Jamie blev hemma hos Faster Johanna medan jag & älsk åkte upp! Blev dock väldigt rädd och vimsig efter sen barnmorskan vi hade! OMG snacka om att hon va förvirrad! Stefan bara skrattade åt mig och även henne! Men alltså fan mormor har mer koll på saker en den där tanten! Shit även fick jag henne till nästa kontroll med men hoppas han kommer ut innan de så jag slipper! Tack gode Gud ... Iaf natten som varit va med lite värkar & sammandragningar så hoppas de är på gång nu snart. Vi alla längtar .. Sms från fina Molly idag å som säger hon längtar med råkade skrämma henne med att hon trodde jag skulle ha tvillingar då jag sa att jag får MINA TVÅ PRINSAR! Haha så de va lite kul ;-) hihi Ja i vecka 39 idag då! Shit denna graviditet har gått fort ! Älsklingen har Masserat mina fötter nu två far i rad så sätt igång de nu TACK :) Nu ligger jag på soffan och vilar är grymt trött & väldigt yr i kroppen hade ju dock lågt blodtryck så ska ta de lite lugnt nu! Stefan åkte iväg hämta släpvagn för köra ut saker till huset & Jamie sover lite sen lunch vaknar nog snart då blir de hämta upp mamma/mormor för sedan ut i nusnäs för fira min syster dotter på hennes 12 års dag ! :) Hörs sen !

Trackback
RSS 2.0