Älskar mitt liv!

Idag så blir de att fara ut i nusnäs och bo där tills tisdag koller ju dock massa vasa löpare hit! Så då tar jag med min familj och åker ut till nusnäs..Underbart att få hälsa på min mor & far :)

Jamie vakande nyss tog vi han till sängen för mysmys ! Underbart <3
Lille manen börjar krypa nu och sitter .. Gud va allt går fort ! Vår älskade Jamie som va så liten nyss ! Han är väl fortfarande liten men inte så liten som han va när han kom. :) <3

Lev i nuet !

Jag älskar mitt liv och ingen kan nånsin förstöra de ! INGEN
Och va folk springer runt och säger bryr jag mig inte ett skit om! Så berätta Inge rykte till mig inget jag vill höra för inget stämmer ...

:)

Nu börja pack ner allt man ska ha :) hade bra alla ..

Puss F

Stefan du är min man <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0