;)

Mysig dag med mysig middag men älskling & min pappa :)

Ikväll blir d lugnt med mys & ha de bra som alltid då. Har de så bra med min familj <3 självklart med er vänner med men de vet ni ju :)

Nu ta på sig ytterkläderna & klä på våra son för att åka till Mora för att släppa in vasa löparna ;)

Lev i nuet och inte i drömmar ! ;)


PUSSSSSSS


Stefan jag älskar dig för de du gör ! Du är fan de bästa Sambon som finns. Förstår folk är avundsjuka på mig <333


Din dröm Min verklighet ;)))

Hade än bra lördag för de ska jag =D

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3126547/images/2012/pic_191130154.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: ;)

Skaffa dig nå eget liv ist för att kopiera andras!! Folk bara skrattar?;) och Sandra Fransson din idol eller? Precis allt hon skriver skriver du av henne? Har du inget eget att komma med? Du är så pinsam!!!

2012-02-25 @ 21:51:54
Postat av: Mia

Haha Frida du ska skaffa dig ett liv! Vad jag vet så har du ett alldeles utmärkt liv.. Bry dig inte va den där människan säger de är ju så himla pinsamt att den som skriver inte ens vågar skriva sitt namn eller nå. Pinsamt hade bra Frida du är underbar och väldigt duktig i det du gör. :) puss

2012-03-01 @ 22:42:09
Postat av: Frida

Du jag vet ! Jag älskat mitt liv, rensat ut skit vänner + fått helt underbara !! :))) min man & jag Planerar saker & vi har

Värdens finaste familj. Men folk är bara avundsjuka på att jag har det så bra medan dom lever ett jävla unk liv... HAHA jag döööööör.... Nej så kanske nån annan hat skrivit bäst jag inte kanske skriver de ! Men som sagt JAG SKITER I VAD ANDRA SKRIVER !!! Inte så att jag läser se precis ! :) hade bra själv Mia tack för din stöd :)) PUSS

2012-03-04 @ 22:14:45
Postat av: Mia

Vet de gumman! Avundsjuka på dig så de är otroligt. Du är underbar och folk önskar att få ha dit liv Frida. Du är starkare en va dom är.. Ta hand om dig och din finaste son och den nya lilla bebisen som är på väg.. Du är utmärkt mamma.. Puss

2012-03-08 @ 16:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0