Fick mig en sån rolig kommentar ! ;) haha

Fick mig en sin rolig kommentar !!
Tänk att än vis person kan vara så pinsamt och inte ens stå för de h"n skriver.. Om du inte visste så kan man titta upp ip adress !! ;)) haha
Har du nå mer och säga än kolla min blogg och skriva dina fjantiga saker så tycke jag du kan slå mig en signal eller träffa mig och säga de Face to Face ! Fjant !! ;))

"Skaffa dig nå eget liv ist för att kopiera andras!! Folk bara skrattar?;) och Sandra Fransson din idol eller? Precis allt hon skriver skriver du av henne? Har du inget eget att komma med? Du är så pinsam!!!""
-----------------------------------------------------



Idag blir de promenad nu snart med barnen och självklar min man ! Sen blir de lunch och ha än lugn och härlig söndag :) Fins väder dessutom ;)

Som älsklingen sa jag är hans element ! ;) haha sötnosen min <3

Nu umgås med dom fina ! <33

PUSS <3




Kommentarer
Postat av: Johanna

Bry dig inte. Folk som är på dig är så avundsjuka och vill uppleva det du gör!

2012-02-26 @ 11:22:31
Postat av: Anonym

Haha men herregud! De finns ju folk till allt.. Du jag skrev ju som dig förut så nu är du min idol. Fast de vet du hu redan! ;) puss älskling <3

2012-02-26 @ 11:54:47
Postat av: Jenny

Läste nå bra häromdagen som stämmer bra!,

“Jag anser att den som skriver ner någon på bloggen avslöjar mer om sig själv och dennes eventuella intelligens, än vad den säger om mig. Människor med ett sunt inre och självkänsla brukar inte behöva ge sig på någon annan för att mäta sitt självvärde. De osunda speglar sig och sina upplevelser i andra. Det som speglar deras inre osäkerhet.Svaga osäkra människor mobbar".



Ta hand om dig.

2012-02-26 @ 14:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0