Finns absolut ingen lyckligare än mig ! :)

Är så lycklig.. Idag blev de vakna mysa med älskade Jamie fick även ett ur gulligt sms av älsklingen som skriver varje morgon till oss om hur mycket han saknar oss :) <3 lycka att ha er <3

Sen blev de upp för att titta upp lite saker & vi fick se våran fina lilla knutte som sprattlade och hade sig i magen :) underbar känsla att se att h"n mår bra :)
Vi älskar dig och saknar dig vår fina <3

Nu ligger jag och myser på soffan för att ta de lite lugnt !
Älskar er min familj snart blir de pannkaka & ut på en promenad för lite frisk luft och njuta av de underbara vädret <3 gillas enormt mycket ...

Jamie jag älskar dig oändligt mycket du är den bästa och kommer förbli min alltid nummer 1 !!

Nu fortsätta att se skilda väldrar .. Så sjukt bra serie..

Hade bra alla

PUSS F


Sen Molly min fina vän. Du är är absolut den bästa vän man kan ha . Att ha dig i mitt liv gör mig så fruktansvärt hel & lycklig.. Älskar dig min fina syster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0