Härligt

Fick en kommentar av nån Sara ?! Svar på den klart finns Kevin i mitt liv varför skulle han inte göra det ?? Kevin älskar jag lika mycket som jag älskar Jamie & Stefan.. De är min familj & absolut den bästa familjen man kan få.. Nå mer du vill veta ?

Idag

Vakna till med att Jamie ligger och pratar & myser på magen. Blev att gå upp mata lille man med lite gröt sen koka kaffe & äta frukost sen ut med vovven & sen mys vi tv..
Även vecko handla med Molly älskling stannade hemma med barnen. Kevin kom även idag så fick ett sånt fint hjärta av han som han hade gjort ! Underbara k <3
Sen efter handlingen blev de mat & sen blev de barn & pappa mys framför tv och jag åkte ner för att umgås med min underbara syster .. Sen hem för lite mys med älskling innan han skulle sova.
Även Jamie vaknade såklart skulle han inte somna fören typ nu ! :p men vad gör man inte för sina bästa :) nu sover han sött iaf och så tar jag med och myser ner mig i sängen.. Godnatt alla imorgon blir de Molly date & mys med Jamie <3 även med mina andra två
Pojkar också såklart :) fast de blir senare när dom kommer hem:)

Godnatt alla

Puss trevligt att de är så många som läser ..

Puss F

Älskar min familj MEST <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0