I so happy ! :)

Sådå ett tag sen men inte hänt så
Mycket utan att mitt liv är väldigt perfekt :) älskar mitt liv :)

Igår söndag hade jag & älsklingen å sötaste Jamie mys hela dagen även middag hos svärmor/farmor vart de :) trevligt va de :)
Sen handlade vi lite gott till kvällen & såg en skit bra film :) mycket skratt hade vi & massa mys :) gillar livet enormt <3
Jamie somnade så fort vi kom hem trött kille <3 vi älskar dig Jamie <3
Älskar dig Stefan & Jamie mer än allt ni är BÄST !! Tack för allt du gör för mig jag uppskattar de så mycket .. Du är så underbar <3

Måndag då blev vecko handla sen blev de nu äpple paj & mys mys :)

Barnen sover sött i sina sängar :)
Nu se film sen sova :)

Godnatt :)

Puss F

Har världen Finaste vänner med tack för ni finns :)
Slänger bort skit vänner & tar in bättre i mitt liv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0