Tack för era fina kommentarer av de den andra personen skrev.

De finns folk till allt & åå nej shit jag tog dina ord. Men tack för att ni stötar mig & att de är ju dom som mår dåligt som håller på!! Men som sagt de med att bara för man råkar skriva lika och så behöver de absolut inte betyda att man är pinsam & att den personen är ens idol. Lägg av asså! Typ alla skriver samma om
Nånting så alla verkar vara idoler med alla ! ;) de är ju typ så. Sen vet jag inte va som skrivs hos andra.. Men som sagt folk får skratta åt mig för jag sikter fullständigt i såna som försöker ens få
Mig ner till backen. Kommer aldrig komma dit tänker inte ens säga nå
För att komma till er nivå ! Jag har ett fantastiskt liv med min sambo Stefan & min son Jamie och Stefans son Kevin ! Sen kommer de komma åter än till familjemedlem i augusti :))) underbart glada är vi. :) så ta och slå mig än signal eller prata med mig Face to Face istället för att skriva i ens blogg och inte ens stå för vem de är som skriver ! De var absolut Inge svårt att titta upp ! Du säger jag är pinsam jo men Eller hur .. Vad är du då ? ;)

Men skriv Inge mer i min blogg om du inte vågar stå får de !


Nu ska jag fortsätta dagen med
Mys med dom absolut bästa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0