Tisdag





Underbar tisdag!

Vart vakna upp men älsklingen + vår fina låg och prata sött i sin säng !

Upp och äta än underbar frukost + massa kaffe också så man orkade med dagen ! Blev massa shopping !! I helgen blir de nog Borlänge. Shopping shopping ! Längtaaaaar

Blev även fika på de nya stället, väldigt bra tycker jag ! blev fika med Cissi syster Jenny & såklart världens bästa son Jamie <3 sedan efter de kom
Molly polly ;) stan också sen även beställt än frisör tid så man ska snygga till håret med + ska de bli lite mer ;) men de får ni veta med tiden ;)

Nu mys med bästa Jamie sen hämta älsk sen hem och mysa :)))) gilla'S

Puss F

Älskar min fina vänner

Min älskade Jamie är den absolut bästa <3

Stefan du är min man <333

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0