Allt är bara för bra

Nu kommer lite info om det som hänt ! :)

Firat nyår med min fina familj + att Morre & Johanna va hära & fikade blve även champagne vi tolv slaget !
även så lagade min älskade väldigt fin middag till oss.. Oxfile & hasselbackspotatis & än väldigt go sallad !
Mums mums va de ..

Det kan jag lova blir fler gånger hjärtat ;)

Söndag blev en lång sovmorgon , älskade jamie sover hela nätter nu och det är så skönt .. :) Somnar vi tio eller lite senare så vaknar han 8 på morgonen .. Sen somnar han om igen när han får mat ! :-D Du är världens snälaste <3

Sen blev det än familje frukost sen blev det ut och handla lite saker sen hem för att bara vara & ta de lungt.

Som sagt har vi köpt ny soffa med .. jag valde så det vart en ganska <B> STOR </B> soffa :P hehe
Men väldigt skööön..
städat bort julen har vi med så skönt att få upp sina vita saker igen :) Lovelyy..

Nu snart ska vi planera in en tripp till ikea för att handla lite !

måndag idag .
Älsk skjusade K till fritids .
Sen blev det en lång sovmorgon, Blev ända till tolv Jamie vakande ju vi 8 och han sov med till tolv sen vart det upp för att äta frukost sen dricka kaffe med älsk & sen mys mys i vår underbara soffa <3
Sen lagade älsk mat tills han skulle börja jobba sen åkte han .. Då myste jag & Jamie ner oss i sängen för att mysa & vi somnade ! Väldigt trött har man varit på slutet :/ kan nog bero på att man har varit vaken så länge på nätterna för att titta filmer :P hehe

Men dags att börja vändqa på dygnet nu ;)

Sen kom syster Jenny /moster & mamma / mormor och hälsade på dom skulle se hur mysigt vi fått :)
Sen blev det en tripp till nusnäs för att jag hade sån energi, så fick lov att gö nå .. Så vi åkte dit tog oss än donk på vägen ut ;) mumsmums va de ! sen träffade vi Pappa / Morfar ! :))
hade det väldigt skönt unte i nusnäs när vi va där :) Imorgon blir det att åka ut tidigt för att ta en morgon promenad :D
Nu vaknade Jamie så dags att ta upp han för mys ! :))
Texas & stefan är ute och tar kvälls promenaden ..

Hade..


+ Hoppas ni alla också haft en toppen helg och ha en bra fortsättning allesammans ! :)
Gott nytt år säger jag då :)


PUSSSS / F



Bilder kommer via Telefonen ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0