HAPPY GIRL ! :))

Såsåsåsåsåså..

I veckan blev det att ringa lite viktiga samtal sen så har det varit lite hemma & ute dagar !
lugnt har de då varit :))

Igår lördag va vi familjen ut till mina föräldrar & åt mycket go middag ! Kan säga att de va fullt hus dära ;) hehee
Vart även film med Micke & Emma igår med Paranormal-Entity .. Haha Micke höll på skita ner sig stackarn =p Men jävlar va kul de va ;) Även min man blev rädd ;) de satt och diskutera om vad dom sulle ha gjort å osv osv !!
Sen skjutsade älsk hem dom så la vi oss och myste i sängen till en till film som vi orkade bara se typ halva sen så kramades vi och somnade  <3 just friends vart de då ! Kung film ;)
Jamie somnader i tid igår så börjar vända på hans dygn nu som är jätte bra .. Vår älskade <3
Idag ska de bli ännu än dag ut i nusnäs för att äta middag ;) GILLAS
Då de blir min favorit rätt <3 Gillagillagilla !!!

Titta lite Oth nu då medans Jamie sover .. Är så skönt att vi har rutiner på han sen att han sover hela nätter <3
Duktig vår fina pojk <3

Ha en bra dag alla

Puss F


image descriptionimage descriptionimage description

Det bästa jag har <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Du är så otroligt bra Frida. Har aldrig sett eller hört nån som är så bra på barn som du. Du är en underbar mamma..

2012-01-09 @ 14:13:41
Postat av: Sara

Finns inte Kevin i ditt liv? :(

2012-02-20 @ 13:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0