Gud i min skäl ! :))

Haft en toppen dag förutom att mitt humör åkte till Max idag pga av en som kallade vän snackar massa bull shit!! Men som sagt avundsjuk är vad de är ! ;) låt dom vi lever vårar liv så snälla lev dit med ! Ett tips bara :) men som sagt jag har alltid varit bättre än du så tycker du ska ta och lägga av nu !

Ewelina kom även och hälsa på verkligen jätte trevligt blev kaffe & mycke snack :) älskar denna flicka <3

Min man åkte på träning och barnen sov :)

Nu ligger jag även med i sägen haft en bra prat mess med S om saker & ting ! Hör inte hit va vi sa !! :)

Men kom till mig om de är nå ... Sluta spring till andra , de blir bara FEL
Skitsnack & rykten !!

Men jaja nu godnatt imorgon blir nog en lång dag stressig morgon och lugn kväll med mys med barnen :) <3
Massa kärlek till min familj <3

Godnatt alla

Hade bra nu ska de bli sova av om de går för denna jävla STORM !!! Usch får väl se ifall man kommer fram imorgon ! Märks väl hur många träd de har ramlat !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0