Ja va ska man säga !

Hahaha skratta är väl de minsta man kan göra ! ;) folket ni snackar om mig som inte ens jag vet ett skit om ! Vilken tur att ni har nånting att snacka om då ;)
Mitt liv ser iaf ut så här kär kär kär kär kär & lycklig lycklig lycklig lycklig .. Har världens bästa familj & vänner som stötar än i allt.. Jamie min fina son gör
Så att allt blir bäst .. Min lilla charmör :)) love it.. Älskar livet .. Ni kan försöka sänka mig med de går inte.. Min familj & vänner GÖR min starkare än va jag nånsin hat varit :) lycka..

Nu blir de ut och gå med Texas & ta lille vagnen för en lång promenad :)) gillas enormt mycket..

Hejdå alla pratade om att jag är gravid igen.. Men som sagt pata på ni tycker de är ju så kul att prata om mitt liv så mer än gärna gör de ifall de är de ända ni vill lägga eran energi på :)))

Och om jag skulle varit med barn nu så hade väl ändå inte ni haft med de att göra är väl vårt liv :) men snacket här i Mora gör mig så glad att ni tycker om att prata om mig :) aww avundsjuka är vad ni är ;))

Puss F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0