Lycklig :)!!!

Sådär då..

Onsdag va de att träffa Jessica & BVC med min fina son han går upp väldigt bra och växer :))
Sen blev det stan köpa present till Jennifer :) hehe väldigt kul än ;) haha
Sen blev de middag hos syster / moster Jenny :)) blev tacos underbart got kan ja lova ;) blev mulet snack med ! Gillas ;)))

Idag torsdag vart de vakna upp sen mysa med älskling & Jamie & Texas :))
Sen titta film blev en slapp morgon men lär ha såna ibland med ;) sen åkte S till jobbet då blev de lite oth sen vänta till J vaknat sen blev de ut i nusnäs på lite middag :) jävlar va gött de va.. Mums så slapp ju laga mat nu då åt log själv när man blev bjuden ;) toppen !!
Sen slutade älskling hämta han sen köpa Alvedon till J för jan börjar nog få tänder :/ stackarn hade jätte ont i dag. Men nu sover han sött <3 iaf så åkte vi ut igen till nusnäs för att älsk skulle äta & vi ville bara umgås med mina fina föräldrar <3 värdens bästa mormor & morfar <3 sen blev de hem för att lada ner en film och titta men den va så lång så jag orkar inte se mer är sp trött.. Blir Inge hockey för mig utan fe blir SOVA :)) skööööönt!!!

Så ha de trevlig alla hockey fan ;)
Jag säger då tack & godnatt!!

Puss hejdå

<3 Jamie <3 Stefan <3 Texas <3
Favoriterna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0