10 Juli 2012

 
 
Hej håå!
 
Idag blev det sovmorgon till kl 8 då de vart upp väcka K ge honom frukost klä han och sedan skicka iväg han på fritids ! Även vaknade Jamie efter de så vi åt frukost tillsammans då sen så gick vi och myste ner oss i sängen och somnade ! vaknade efter en timme då blev de stress skulle vara på mvc om 45 min så skynda och klä oss packa skötväskan sen sedan åka ner till svärmor/farmor som Jamie skulle få umgås med medan jag åkte och kollade hur skrutten hade de där inne! Uppe på Mvc sen så fick skrutten i magen hick då vi skulle lyssna på hjärtljuden så han hickade medan vi lyssnade så hon väntade med att lyssna och ta va hans hjärtljud låg på tills han slutade hicka ! Så mäte magen så länge så fick samma mått som sist (för två veckor sen) Så fick även en tid på Måndag som vi ska upp dit och då ska även Älsklingen få följa med för nu på fredag har han semester ska bli så skönt att få ha han hemma ! :) Iaf allt såg bra ut med bebisen ! hjärtljud låg på 153 !! 
Sen efter mvc åkte jag ner till svärmor/farmor så Vart där ett tag kom hem för en stund sen ! Vi pratade lite om allt.. Är så skönt att få ha dig och prata med.. Du är en sån riktig bra svärmor/famor ! Lycka är de för både mig & barnen ! :) 
Sedan så drack vi kaffe Jamie lekte på med faster sophia! 
 
Nu är vi iaf hemma, har besiktat längeheten idag också inget som behövs fixa innan flytt på den så det känns super skönt kommer ju ha ganska mycket ändå att göra i slutet av augusti då vi har en minni och ta hand om + älsakde Jamie! :) men de kommer gå bra har ju så fint folk runt oss som gärna hjälper till så de är super skönt de också ! :) 
 
Jamie sover iaf lite sen lunch har sovit sen vi kom hem så en timme har han sovit lär nog vakna snart tror jag. Dock har han ju lekt för fulla muggar med sin farmor & faster så får väl se ;-)
 
Jag sitter och vilar lite i soffan älsk har inte kommit hem ännu han skulle med sin arbetskamrat till orsa för att titta på en bil han skulle köpa! Så får se när han dyker upp .. 
Nu ska jag väl fortsätta ringa mina viktiga samtal medan lillen sover eftersom min sambo inte e hemma :P så måste passa på ;) 
 
Hade 
 
P&K
 
 
I en början finns alltid ett slut! 
 
 
 
 
LYCKLIG TILL TUSEN ! KAN INTE BESRKIVA MED ORD HUR LYCKLIG JAG ÄR!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0