15 Juli 2012

 
 
Hallå !!
 
Idag så har vi haft sovmorgon till 9 då Jamie vaknade så vi gick upp S åkte på en gång då han skulle skjutsa Robin till sin bil, Även kom han och kotten på kaffe sen blev här en stund så vi satt och snackade ! 
K gick bort till Faster Johanna när dom vaknade & Jamie lekte omkring, R har sagt att han nu ska hjälpa oss att flytta i slutet av augusit så super tack för att du ställer upp :) Även har S pratat med några fler !! 
 
Sen har vi haft en chill dag annars inte gjort allt för mycket myst & lekt omkring bjöd hit svärfar/farfar & Pia på middag kevin hade åkt dit så då passade vi på fråga om de ville komma hit och äta så de ville de. 
Vi 6 sen så blev de duscha för K och Jamie hade sovit en stund med väckte honom vi tjugo i 7 så han va lite trött pojken men inte kan han sova allt för länge för då blir de inte sova alls på ett längre tag! 
 
Vi halv 8 kom syster/moster J & Per hit för umgås vi satt och snacka och hade det allmänt trevligt :)
dom åkte för en stund sen så nu sitter jag hemma själv eller ja försutom att barnen sover & älsk skulle bara ner och köpa cola till mig som jag längtat efter cola på hela dagen .. mumsssss
Jag & älsk ska ha lite film mys med chips & dipp Å det viktigaste COLA :D hihi
 
Va allt för mig då !
 
Juste avslöja våra lilla hemlighet dit vi ska fytta är min gamla hem by. Vi har hyrt ett hus i nusnäs vi ska flytta till och det känns så otroligt skönt att få komma utanför mora! Vi längtar som tusan både jag & Älsk komma bort lite från centrum är ett super bra val vi bestämt ! Ifall ni har några frågar om saker & ting så skrib kommentar vetja :D 
Men nu kan ni sluta bitta på naglarna om & fundera på de nu vet ni ;) 
 
Ska bli så skönt med egen gråd & barnen får egna rum + så är de väldigt stort kanske blir att man köper de då vi får se men först blir de hyra eftersom vi nu vill testa på om de är rätt ställe för oss och så ! Men känns väldigt bra nu :D LYCKLIGA ÄR VI 
 
Har faktisk börja packa lite smått så ni kan ju ana att vi längtar ! ;) 
 
Nusnäs her we COME !!!!!!!!!!!!!!
 
 
Även finns de åter en till lite hemlighet som kommer men det tar vi lite senare i veckan ;) 
 
 
Nu invänta min pojke som är och hämtar lite kartonger tydligen så ni förstår hur han med lämgtar ;) hihi 
PUSS&HEJ 
 
(nu måste jag dra då lilleman håller på härjar inne i sin säng ) :P Vår buspojke!!
 
 
Lyckan är i mina hände och inte i dina ;) 

Kommentarer
Postat av: A

Det var väl ingen hemlighet? Det har du berättat för längesen! Är det du som härmar Fransson eller hon som härmar dig?

Svar: Ursäkta men va ?
Frida

2012-07-15 @ 22:37:56
Postat av: F

?

2012-07-15 @ 23:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0