2 Juli 2012

 
Hej hej!
 
Igår 
 
vart vår lilla pojk hela 10 Månader!  Galet så fort det går nu, så igår va han hos famor hela dagen då vi va på ikea och handlade för fullt köpte han lekasaker då det va hans 10 månaders dag :) 
Sen köpte vi en hel del ! Gud va jag saknade min skatt vi åkte kl halv 11 ifrån han och kom hem kl kvart över 9! 
Aldrig varit borta från honom så länge :/ mammas finaste..
Hade en otroligt rolig bil färd både dit och hem! Älsk va ju lite sjuk med feber så han låg mest och sov medan och & syster körde järnet i bilen ;) haha 
Älsk vakande väl lite då och då och frågade vad vi höll på med även filmade han så får hoppas det inte kommer t på FB .. PINSAMT !! haha men va fan kul hade vi då iaf ;) 
När vi hämtade Prinsen så sov han sött i famors knä åå så sööööt. MEn slog upp ögongen då han hörde vära röster så han blev så glad så han även började gråta.. åå mitt hjärta, började ockcå nästan gråta för jag saknat dennna killen så oändligt mycket.. <3
Sen åkte vi hem då ringde vi Faster Johanna Då kevin har varit med dom och så, så dom skickade hem han och blev ju hem borsta tänderna sen lägga sig klockan va ju som sagt 22 och otroligt sen när han skulle upp .. 
Efter K la sig lastade vi in sakerna i lägenhetn dock får det ligga kvar i kartongerna tills vi flyttar.. Ja ni läser rätt vi ska flytta till Hus då vi har skrivit på kontrakt på hus så första september blir vi hus ägare :D LYCKLIGA .. 
De är nästa sak som händer efter bebisen kommit :) Nu vet ni vår hemlighet som vi hållt ett tag iaf.. Nu lär det väl börjas prata igen om oss eftersom vi är så intresanta i era liv så ni måste springa och prata om att vi ska ha ett till barn så tät så lär ni väl snacka om de här med.. Men VSG erat val ifall ni vill slösa energi på oss :D 
 
Efter nattat Jamie sen så la vi oss själva och jag kan då säga att jag somnade som en stock ! Helt slut efter denna resa till ikea! 
 
Idag Blev det vakna när klockan ringde då de vart klä Kevin sen körde jag honom på fritids. 
Älsk mådde fortfarande inge bra så jag körde honom så han fick ligga hemma och vila.. Helt underbart med körkort då man kan ta sig dit man ska! Sen blev det hem och gå in för sovrums dörren så sitter lilleman vaken i sängen helt nyvaken är han och älsk sover sött han.. SÅ Jamie och jag myste ner oss i sängen brevid pappa och vi gosade sen började Jamie virrra runt i sängen ;) upp skulle vi men så somande han igen efter en stund så då kände jag mig hur konstig som helt i kroppen så vi somnade med en stund innan det kom någon och trök på vår ringklocka nere! Inte slutade den personen heller efter en gång utan den skulle trycka till någon kom ner.. AJA då vaknade även Jamie sen och jag kände mig så konstig i huvdet och kroppen så nu mår jag inte alls bra ! :/ 
Tror jag börjar bli sjuk.. 
 
Jamie sover sin lunch nu så ska se om jag med somnar en stund ! 
 
Skrutten i magens säng är klar för att komma ut och sova i den istället för magen nu.. Lite nervör över förlossingen men den ska ut så de kommer gå bra får vi hoppas :) 
Vi längar efter dig.. 
 
Jamie min älskade prins alltid är du min nummer ett <333
 
 
Puss på de
 
 
<333
 
 
 
Absolut den finaste som finns <3
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud va härligt med hus :) Har ni köpt eller hyr ni?
Vi ska också flytta till hus i September. Kommer bli sååå härligt med mer space och egen gård :D

2012-07-02 @ 15:14:10
Postat av: Frida

Ja det ska bli så otroligt skönt med hus egen gård alla barn får eget rum & så :) vi ska hyra först då sen får vi ju se om vi köper de ! :)

2012-07-02 @ 15:40:01
URL: http://fridalinneaanderssons.blogg.se/
Postat av: Ullis

Gud vad mysigt med hus! Är det i Mora eller? Kul :)

2012-07-02 @ 21:41:41
Postat av: Jessica

Okej. Ja hoppas ni kommer att trivas där. Skönt med rum till alla :) vart ligger huset?

2012-07-03 @ 21:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0