22 Juli 2012

 
Goddagens! 
 
Denna dag har varit väldigt lugn, inte slut ännu men haft myspys inne med massa lek med lilleman som är den godaste & roligaste som finns.. Vissel hit och dit, otroligt hur en 10 månaders pojke kan vissla som han gör å så! Som alla säger fått oss ett liten '' genibarn '' ja kanske de, kom även på jag & älsk eftersom vi inte har så stor  hjärna så kanske vi fick en pojk som får en dubbelt så stor med massa geni saker ;) haha ja man ska aldrig säga nå i förtid men Jamie du är får skatt  & vi kommer älska dig i all eveghet vår fina prins <3
 
Har kommit in för en stund sen tog oss en promenad så texas fick springa & så, väldigt skönt trots lite kallt ute men men finns inga dåliga väder utan dåliga kläder ... 
 
Igår åkte vi till nusnäs blev där till 18 typ sen vart de hem för matlagning blev fläskfile & hasselbackspotatis + min goa sallan ;) mums så sjuk gått.. I nsnäs va iaf syskorna M & J med familj även bror C med. Bror D åkte med ut så de va trevligt fick träffa sin familj + mormor som han inte sett sen morfar gick bort tror jag de är, men vet inte ! 
Jamie lekte runt Älskligen gungade honom & gjorde allt. Bästa pappan är du verkligen hjärtat ! :D 
 
Hade det jätte trevligt i nusnäs iaf men mina fina lilla familj & min andra STORA familj .. Är ju som sagt 6 barn dock va inte ena syrran där så nästa alla va vi ett tag ... 
 
Kvällen bestod av mys med mina finaste & även en promenad ner till svärmor/farmor lilleman han lekte runt med pappa sin & myste med famor ! spelar boll de gillar han allt ;) 
Fick skjuts hem sen av värdens bästa svärmor/farmor då de va väldigt kallt ute när vi skulle fara hem ! 
 
 
Nu sover Jamie liten stund sen ska vi laga lite mat och bara ha en skön fortsatt dag inne då de är kallt ute!
Ser ut som hösten är påväg då löven ramlar av för de blåser så!! USCH på med myskläder sen MYSSSSS söndag ... 
 
Imorgon kommer K så de ska bli en rolig vecka då hela familjen är samlad, ska hitta på så mycket skojj som möjligt då veckorna bara rullar på in i vecka 37 på tisdag så snart bär de säkert av till falun..
 
Nu ska jag va sociall men pojken min som tjatar :PP
 
 
HÖRS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0