7 Juli 2012

 
 
Idag vaknade man med att man hade fått ett pm på fb som de va en anklagelse att jag kommenterat nån jävla blogg som jag nu inte ens har gjort ! Försökte få prata med personen men de gick inte så nästa gång du ska anklaga någon så ta de via Telefon eller face to face! Pinsamt att man ska behöva bli anklagad för någonting man inte har gjort!! Jaja de är så tragiskt fick dock veta en bra sak efter läste din blogg va du tyckte om mig så de va en lättnad, nu behöver vi inte ha något med varandra att göra längre!! Tråkigt men de du skrev är tamifan OFÖRLÅTLIGT! 
Så Have a nice life!!! 
 
Efter allt dessa drama så gick jag och lilleman upp och åt frukost, den stora mannen han låg kvar eftersom han spelat sims inatt .. Haha har mig en liten 5 åring här hemma dock är de kul att spela ibland men som S han spelar de jämt ! haha jaja bra han roar sig med nått när han inte kan sova då vi ligger och sover som stockar :) 
 
Sen väckte upp honom nu ligger han på soffan och sover.. Hmm jaja lilleman sover lunch och jag sitter här och tråkar.. När lilleman vaknar blir de att väcka Storkillen så ska vi göra nå kul ! Kanske blir markanden om de inte börjar regna. 
Va där igår en stund men mor , syster J och per.. sen åkte jag till syster M för att kolla hennes underbart fina kläder som hon rensade ur så fick med mig en full kasse hem ;) gillas.. Även syster K va där med barnen så barnen lekte :) 
 
Är så skönt att ha syskon man kan vända sig till ifall det är något !! 
 
Nu är det 37 dagar kvar till BF otroligt va vi längtar här hemma ! :) 
 
Nä nu ska jag se lite tv innan dessa pojkar ska vakna :D 
 
Ha en bra lördag allesammans.. Ska iaf sudda bort detta som hände imorse och låsas som ingenting för att gå och tänka på onördiga saker är inte min grej ! Fick dock mitt sagt så då är jag nöjd! 
 
 
Vår fina prins Jamie jo han kan vissla han ! Hur duktig som helt går de ska jag lägga ut en film så ni får se men finns iaf på FB så otroligt duktig 10 månader och kan vissla de är ju helt otroligt!! :D Även så tände han och släcker sin lampa ! :D Vi är så stolta .. Vi älskar dig mer en allt på denna jord.. <3<3 
 
 
Puss hejdå
 
 
 
 
Min finaste & Jag.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0