DAGEN

 
 

Lilleman vaknade första gången och va pigg redan halv 6 då man va helt så gjorde lite mat till han men de skulle han bara leka med :P Tokpojken! Så vi såg lite teletubbies sedan blev de läggdags igen vi kvart över 7 så vi alla somnade om igen till kl 10 super skönt! Då vart de upp för oss och sedan äta frukost & promenad med vovven. Är så skönt att älsklingen har semester så man får myysa & även vila när man känner för de! Du är värdens bästa kille/pappa hjärtat.. Sen åkte han för att besikta bilen så jag och Jamie lekte lite med hans bilar sen så blev de lite lunch sova vi halv 1 ! Efter han vaknade sov inte alls länge gjorde vi klart en bullpåse och åkte ut till pappa/morfar som inte gjorde alls mycket, mamma/mormor jobbade. 
Vi fikade även åt vi sen lunch !
 
Efter så tvättade älsk den nya bilen som vi döpt till ( Nisse ) Blev super fin efter han va klar vi kolladee på och skrattade gått åt han ;) haha 
Sen tog jag & Älsk & Jamie och Vovve en lång promenad för ner och titta på huset som älskligen ville, märks att han längtar ;) Tog även en stig efter där och ner till vatten så Texas fick bada :) 
Haft en sån super dag när vi efter några timmar promenad så tog vi en kopp kaffe och varvade ner, även kom mamma/mormor hem så vi pratade lite å hade det mysig i solen på deras veranda ! :D 
 
Även så träffade vi på hästar på vägen hem, Som älsk sa ( Stora Vovvar ) haha så mina fina matade '' Vovvarna'' ;) haha  (bilder kommer då jag har de på telen) 
 
Fick även svänga förbi svärmor/farmor på vägen hem eftersom lilleman fått en stiga i fingret :/ usch långt in satt den med så de tog tid men lilleman han är tålig han, herregud han varken grina eller nå ! Även sa M att han är vädligt tålig! Stark kille! Ja efter den förlossingen vi hade så lär han tåla de mesta ! Vår fining <3
 
Sen hem för att ställa mig och börja göra lite mat, Blev TacoPaj som jag längtat ! Super go vart den.. MUMS
 
Nu  Älsk spelar NHL och jag sitter här och glor! Ska dock gå och sova nu snart, är sjukt trött!!! Upp tidigt imorgon för ctg & extra ultraljud! 
 
Jamie sover sen en stund tillbaka, ska slänga oss med i säng så man orkar upp ska u va där tio i 8 .. 
Så nu säger familjen Pers/Andersson Godnatt för oss imorgon kommer en spännande dag ! :))))
Kanske blir mitt efternamn sen Frida Pers ja låter nice de ;))) 
 
Godnatt 
 
( Bilder kommer idag eller imorgon märks hur jag orkar ) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0