Godkväll allesammans!

Idag blev de upp med tuppen klockan 7 shit så trött jag va då! Upp borsta tänderna & klä mig och så, Kevin va vaken sen halv 7 han! Sen gick jag in vi strax innan halv och väckte mina pojkar som sov otroligt sött! Blev att klä Jamie sen kom älsk upp trött kille han efter en kväll med Sims igår ;-) hehe hade även middag igår med syster J och hennes kille Per så otroligt trevlig hade vi med Mycket skratt och så! Kevin somnade vi 7 igår och Jamie vi kvart i 8 så barnen sov medan vi vuxna åt otroligt god middag och hade de jätte trevligt! Sen vi tio tiden började syrran få värkar mer och mer så ringde svärmor så hon kom upp och kände eftersom hon är/vart barnmorska, men de va lugnt så har haft en dag med dom idag med! Iaf lämnade Kevin vi tjugo i 8 sen upp på mvc för ta prover sen åkte vi förbi helmers på vägen hem köpte ny bakat bröd :) mysig frukost när vi kom hem! Jamie han äter på han :) vår stora kille som blir 11 Månader på onsdag snart är den stora killen 1 År så nu ska vi börja planera presenter till han:) mycket ska han få :))) guld pojken:) <3 Sen gick vi alla och sov en stund vaknade igen då de skulle komma någon och titta på lägenheten, hoppas hon får ta den så vi kan ta vårar Pick & pack och sticka utanför Mora :) ska bli så skönt att komma bort från centrumet! Gilla'S stort! Sen blev de glass på stan sen en lång promenad slutade med kajen och titta båtar :) underbar dag sen blev de titta Lite i affärer sen hem för äta middag! Jamie somnade och sov lite middags lur och sen vakande han och då blev de mat och sedan ner till svärmor/farmor och äta glass med maränger & Chockladsås med banan ;) så gått! Victoria lekte runt med Jamie efter han ätit lite glass sen så blev de mycket snack och även mycket skratt :) otroligt kul dag måste jag säga! Även har syster Yster åkt in på BB nu så får hoppas på prinsessan kommer ut snart :) all lycka till dom :) Nu måste jag sova !! Godnatt Även all min kärlek till mina finaste pojkar <3

Trackback
RSS 2.0