Godnatt

Ska väl med säga godnatt då om nu jag somnat eftersom de är ett jävla liv här utanför hos några av våra grannar!!! SUCK längtat som tusan tills vi flyttar så slippa bo nära folk och höra deras jävla kackel om kvällarna! Usch nä fy tusan så jag längtar! Har haft en toppen skön dag ingenting jag kan klaga på förutom dessa jävla grannar som irriterar mig till tusen! Jaja ska sluta att sur kärring men de finns faktiskt barn som sover och gärna vill fortsätta sova hela natten ? Idioter !!!! Får tänka snart snart så slipper vi detta och får bo i vårt fina hus! Egen gård barnen får ett eget rum & allt kommer bli perfekt! :) gilla'S!! Nu blir de sova! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0