HELG

Denna dan har gått fort! Har varit som så att Själv vaknade man idag kl halv 7 och även K så vi myste i soffan och tittade morgon barnprogram! :) mysss sen åt Kevin frukost och efter de kläde jag han och farmor kom för att köra han på fritids vi kvart i 9 sen kl 9 vaknade Jamie ! Han hade sovmorgon imorse han, så vi åt mysig frukost och sedan slängde vi oss i sängen och busade omkring och även lekte runt med hans bilar! När han började bli trött kollade vi teletubbies :) så somnade han runt halv 11 och jag med! Vaknade vi igen kl halv 1 och åt han lunch sen gick vi ut med Texas :) Älsk kom hem jag åkte och hämta Kevin då älsk va jätte trött efter jobbet, men nu har han semester som vi längtar :) Sen kom svärfar/farfar och bjöd på pizza så mums mums ;) trevligt hade vi och efter de lämnade vi barnen hos Johanna och åkte upp för handla på Maxi så de är klart nu! Skönt inte behöva handla fören slutet av bästa vecka :) skööööööönt Jaja hemma nu kevin sover och Stefan & Jamie kollar tråkig tråkig Hockey film! Usch ja va säger man sådan far sådan son ;) haha mina finaste <3 Ska väl ta och be S lägga Jamie nu eftersom kl är ganska mycket, så vi kan se en annan film !! Hehe Jaja nu ska jag busa ifrån Mina pojkar från datorn så jag kan sätta en film på nedladdning! Ha en super bra helg allesamman!! Kram Bjuder på en bild på mina alldeles egna hockey killar <3 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0