Helt slut

Jaja denna dag har gått som den skulle! Har städat hela lägenheten fixat allt inför besiktning imorgon & även satt på Tvättmaskin efter tvättmaskin! Mycket tvätt men nu är allt klart ! :) skööönt! Har som sagt inte tagit en paus från kl 3 då älsk kom hem ! Hade hämtat K så han åkte även till svärfar/farfar efter tag tag ! Så vi härjade på här hemma! Jamie åkte runt i sin gå stol och hjälpte till! Kanske inte att städa men att stöka ner ;) haha men som sagt allt är klart nu och vi är så trötta så snart är de dags att sova! Så skönt att få lägga sig i sängen då min rygg känns som den gått av! Får hoppas man kommer upp imorgon då K ska på fritids jag på mvc å lilleman till svärmor/farmor medan jag är där ! :) Imorgon är jag i V.35 shit asså 5 veckor kvar de går på rullande band nu! Men du får gärna komma ut tidigare då vi längtar så :) Jamie får sig en första riktiga lillebror! :) känns så konstigt då han inte ens är 1 men här kör vi på tills de är klart! :) blir nog de efter denna skrutt! :) "iaf ett tag framåt" Nä nu ska jag ta mig in i drömmarna jag å! Men har drömt så konstigt på sista tiden så får se vad man drömmer om inatt! Godnatt på er!! Lev i nuet å inte i fantasier! P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0