Hemma

Är vi nu efter en riktig trevlig kväll hos svärmor! Blev inte allt för länge då jag har rygg ont och huvudvärk ! Men roligt & mysig hade vi! :) Jamie lekte runt med faster Victoria & även sin farmor! Sen började jag känna mig väldigt sliten och huvudvärken bara ökade och Jamie blev trött så då började vi göra oss klar för hemfärd! Kevin kom även då, han hade haft det jätte bra i furuvik och även vinnit en STOR ask med Marabou choklad ! Så han kom in och bjöd alla på en ! :) duktig pojke :)) sen nu är vi hemma barnen ligger i sängarna och ska sova medan jag & älsk ska ta oss en Myskväll med lite film & jodgubbar + melon som ja köpt en stor för endas 16:- på maxi helt sjukt så billigt! ;) Sen på tal om de jag skrev om barn, hur folk kan välja annat en ta hand om sina barn! Som vissa pappor man ser lämnar sina gravida flickvännen för de inte är mogna helt jävla sjukt! USCH eller mammor som lämnar iväg dom för annat! De är hemska föräldrar det... Nu slut på de! Min information på dåliga föräldrar! Familjen kommer alltid först i min lägen! Älskar er så oändligt mycket <3 P&K

Trackback
RSS 2.0