Midnatt


Och vad gör jag vaken nu ? Hmm detta är frågan! 
Som sagt idag vart de vakna sen blev de skicka ner älsk på Ica då jag super sugen på start! Så han cyklade ner sen åt vi frukost hela familjen! 
Sen kände jag mig inte alls bra igen! Så när Jamie sov lunch la jag mig med! Vill bara ha mörker förstår inte alls :/ så vi sov från 11 till 1 ! När vi vaknade så va både hund & man borta ! Hmm Jaja tänkte jag kanske ute och går! Men igen älsk eller hund kom så då tog jag telen för att ringa! Då har dom åkt ut för att hämta en sak till bilen som skulle bytas! Så han började fixa de, så jag och Jamie tog oss en dusch sen kläde vi oss sedan gick vi ner till dom :) så hos svärmor/farmor va de värsta bilverkstad :P haha Terje höll på med en bil och älsk med sin! Så medan dom roade sig med det så följde jag med svärmor/farmor å faster Sophia på stan! Skulle faktisk handla mig själv ett linne & kort byxor! Sen möte jag upp syster J å per & mamma och pappa så vi tog en glass nere på glassbåten! Som min lilla prins vart överlycklig ! :) han bara älskar glass! :) hihi
Sen blev de hem till de andra igen och vi hade de bra där ute i solen! Helt underbart :)))

Sen skjutsade älsk hem oss vi halv 9 då han inte va klar än! De krånglade & krånglade! Men kvar över 10 kom han hem med en hel bil :) duktig kille jag har :)

Vi lekte och hade oss i sängen även filmade lilleman som inte ville sova ! Haha gulligaste !!

Jaja sov gått!!

Livet är mums !! ;-)

Flytt flytt som Vi längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0