PuuuH

 
 
Godkväll
 
 
Denna dag har också varit lite stress, Jamie vaknade kl 6 imorse så då passade jag på ge han mat och se om han skulle somna om en timme till då vi skulle upp men han låg och myste i sin säng med nallen och jag gick in i duschen.. När jag kom tillbaka väckte jag älsk så han åkte ut till nusnäs direkt med Texas och jag och Jamie åt lite frukost sen kom Kevin upp vi 7 så vi gick runt och fixade hans väska som skulle med fick med sin en full påse med bullar han fick tänkte även han skulle bjuda på de där nere men när han kom hem fick vi veta att han ätit upp alla själv :P hihi roligt kille! Iaf dagen efter han fick bullarna så sa han '' Du är en stjärna du och vilka fina bullar '' Ååh tack fina du :D lycklig man blir .. Sen kom älsk hem vi möte han i dörren så de va bara att gå till bilen sen ner till fastrarna som han skulle få umgås med idag.. 
 
Sen rullade bilen mot kristinehamn för hämta vårt nya köksbord! sjukt fint lyckat köp, behövs då vi är stor familj :D Sen blev de Ikea & biltema! massa nytt till huset hallbyrå & massa mer!!!! Vill flytta till huset NUNUNUNU !!!
ÄVen ringde hon som vi ska hyra det av så den 6 augusti får vi nyklarna då bär de av med lite flytt :D hon tyckte vi inte skulle behöva ha de så stressigt i slutet av augusti pga av vi ska få bebis och då tyckte hon vi ville ha allt klart sen fyller Jamie 1 år då blir de kalas :D Så vi vart överlyckliga & vi har planerat mycket nu :D 
 
Iaf NU sover Kevin, Jamie lever runt ännu släker och tänder sin lampa han har brevid sängen och även hoppas och står och visslar :D snart blir de nog sova för han med då klockan är väldigt mycket eftersom han inte sovit alls mycket idag ! Bil resa för honom också en hel dag så vi är slitna alla men tror jag är lite mer :P hihi 
 
Nej nu ska jag mysa med min kära prins innan läggdags för honom och invänta min älskling som åkte ut till nusnäs för lämna massa saker hos mor & far för de är fullt fullt i lägenheten här hemma nu så ut dit får de va ett tag :D Blir även hämta min älskade vovve Texas som jag saknat honom .. 
 
jaja godnatt alla fina!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0