Regn dag !

 
Jag klagar då inte eftersom de är tok varmt för mig när solen lysser och även det är dåligt väder, men idag fick jag en sån fin fläkt av älskling den va rosa :) jag blev lycklig å den följer med mig nu i varje rum jag går till.. :) Underbart ska även få stå och fläkta mig inatt på mitt sängbord.. Tack finaste älsklingen för den :D 
 
Sen har vi sett klart på film heter Livstid grymt bra film! * Du hur har du det med din hygien, folk klagar på att de inte kan jobba med dig för du stinker * Bästa kommerntaren på hela filmen ;) haha Men rekomenderar den filmen stort även finns det fler med den så nobels testamente kommer först sen kommer de nån efter. Sök på Liza marklund så kommer dom nog upp :) Är väldigt bra svenska filmer drama krimenalare ! 
Sen åkte vi och handla efter filmen, vecko handla slipper vi fara iväg imorgon .. 
Då jag ska ner till syster och hjälpa henne med lite saker.. Även titta på lite mer kläder :) GILLAS
 
Nu inväntar jag & Jamie in pappa han stack iväg på lite innebandy så jag och Jamie har lekt med hans bilar han fått.. Nu har han två styckna åk bilar han kan åka på :D haha ja skämma bort han de gör vi allt .. :) hihi
Nu sitter han och tittar på lite teletubbies innan han ska få lite gröt sen är de läggdags ! 
Då ska vi fortsätta kolla på sista filmen som kommer efter livstid som är en plats i solen hoppas på att den också är lika bra som de andra 5 ! 
 
Hoppas ni har haft en bra dag alla iaf ! 
 
 
Spark i magen de håller igång som tusan här. Sparkade upp en fot idag såg helt tokigt ut ! men gud inte alls långt kvar nu ! känns så härligt att snart får man ha sina två pojkar här och sen är de STOPP ! nu har jag min stora familj ! En plast pojke & två som är helt mina & hunden T och min Sambo ! De räker nu jag och mina pojkar :D GILLAS 
 
Får allt se om man kanske skaffar ett djur sen OM ETT TAG så ni inte missuppfattar mig nu att vi ska skaffa en snart men NEJ NEJ NEJ inte en på ett tag ! Kommer nog ha fullt upp ändå . :D Gillar att ha de lite rörig så de ska va då blir de fart ! :) 
 
Så på fredag får min älskade pojkvän semester då ska vi njuta tillsammans ! gud va hälrigt att ha han hemma ett tag nu ! Blir nog hela augusti med för vi flyttar sista veckan i augusti så han blir nog hemma länge :D han skulle ta ut pappa dagar efter sin semester så de känns toppen. Han ville va hemma och hjälpa mig även först i början med lilleman och skrutten så känns skönt :D bästa du älskling <3
 
Nä nu ska jag ge lilleman gröt sen ska vi invänta pappa sen ska vi natta pojken tillsammans :D Som vi alltid gör <3
 
 
Familjen  <3
 
 
Om de är du så saknar jag dig med fruktansvärt mycket.. Du finns i tankarna JÄMT ! <3
Hör av dig via tele om du har lust ! 
 
 
PUSS Å KRAM FINA LÄSARE ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0