Stressss

 
 
Idag har det bara varit stress stress stress, upp kl 9 väcka barnen sen blev de åka till svärfar/farfar och lämna K då han skulle vara där medan vi åkte på mvc. Jamie fick följa med oss och lyssna å så, som han gillar de så fort dom slår på hjärtljuds saken ( vet inte hur jag ska säga ) så sitter han stilla och lyssna ! :) gulligt undra om han känner igen ljudet.. barnmorskan sa de iaf för att de är många små barn som lyssna när de sätts igång så kanske känner igen de !
Sen blev de även möbelrondellen, leklust för lite fynd.. Nytt ska de bli när vi flyttar till huset.
Sen blev det hem fort för sälja iväg vår byrå först skulle dom fundera lite så vi åkte upp på ÖB för skulle titta lite då skriver dom att dom ska ha den så fort hem igen och rensa den och sedan lägga Jamie som vart otroligt trött för lunch sova blev istället kl halv 2 för honom! Älsk väntade hemma medan jag åkte för hämta Kevin och vi åkte ner på stan för köpa present till han kompis My som hade kalas idag! 
 
Hem igen då hade dom hämtat byrån sen kom det folk som skulle kolla på våran lägenhet kl 3 så Jamie sov inte alls länge då dom kom.. Kollade runt gjorde dom sa att de va en väldigt fin lägenhet ( Jo tack jag vet ) hade de funnits störe hade vi lätt varit kvar i de här området .. Men men hus blir de istället inge mer lägenhet va vi vet nu :) 
Som vi alla längtar till hus STORT & HÄRLIGT !!! Bort från centrumet och komma ut på de lugna :)
Sen vi 5 blev de köra Kevin på kalas och vi åkte upp till noret för äta lite mat blev så stress idag så ingen orkade gö mat hemma idag! 
 
Sen sålde Älskligens kompis en Emmaljunga vagn sitt så den åkte vi för att köpa otroligt bra att ha när Jamie ska vara hos någon kära släktingar! Blev även förbi svärmor/farmor på vägen efter vi hämtat vagen lite prat och nu är vi hemma vart de 1 timme nu men ändå ! haha 
 
Kevin sover sött nu och jag står och väntar på att degen ska jäsa klart så jag får börja backa ;) Bullbak för mig.
Jamie & älsk gick bort till faster Johanna och skulle fixa lite så nu är jag och Texas dom ända som är hemma/vakna! Jaja slut på mig Svärmor sa ju att hon skulle kika förbi då bullarna va klara så lär fixa det nu !!!
 
 
 
IMORGON BLIR DE ATT ÅKA TILL IKEA MED UNDERBARA MÄNNISKOR!!!!!!!
 
 
PUssssssssss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0