SUPER DAG!

 
 
Idag har det varit en toppen dag & ett TOPPEN VÄDER ! mums de gillar jag ( iaf ibland ) tycker de är väldigt varmt med värmen och vara gravid men idag har det bara varit härligt som vi alla har njutit ! 
Åt familje frukost sen blev de lite ärenden för mig på stan sen hem till mina bästa Jamie som lunch när jag kom hem men vaknade typ efter en kvart så myspys...
 
Sen åt vi lunch allehop på vårat nya köksbord som jag älsakde det stort och sjukt snyggt!
Efter de blev det hämta upp svärfar/farfar och vi alla åkte till Orsa för spela äventyrsgolf! sjukt roligt hade vi alla med skratt och Jamie gick runt på barnorna med sin pappa och rullade även mini bollen . Sen vå tog vi alla oss en glass Jamie överlycklig, han som älskar glass :) Även blev det lek i lekparken där. Jamie fick gunga med farfar sin och krypte runt på sanden, härligt camping har orsa tror de är de ända bra med orsa faktisk att campingen är suverän ! Sen blev det hem och skulle lägga Prinsen lite med han somnade på vägen hem och inte alls va nå sugen på att somna när vi va hemma! SÅ faster Johanna tog barnen så åkte jag och älsklingen och handla! Jäklar det blev väldigt dyrt ! jaja så kan de gå när man är gravid och vill ha ALLT man pekar på, känner mig faktiskt som ett barn ibland men va fan snart blir de bantning för fulla muggar så lär ju liksom passa på ;) haha 
 
Efter handligen kom johanna med barnen så vi lagade mat hela familjen och jag och Kevin dukade tillsammans :D 
Sååååå härligt att ha denna familj som är helt klart BÄST ! 
Efter maten så va klockan väldigt mycket så de blev för mig att gå in och läsa för k sen lekte vi runt lite en stund sen så blev det natten för honom ! Sen kom svärmor/farmor och hälsade på fika lite sen badade hon även Jamie =) 
Nu har hon åkt hem & Jamie sover sött efter en lekfull dag, Texas har varit ute på sin kvälls runda ...
 
NUUU myser jag och min älskade man ner i soffan för en svensk film och lite gott gott på bordet :D 
 
Puss hej
 
 
Så sjkt LYCKAD DAG !!! LOVELY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0