Trött

Idag är jag trött & sliten! Vaknade vi 9 jag & Jamie ! Älsk hade varit uppe tidigare då han skickade iväg Kevin Som skulle åka bort! Sen blev de äta frukost och vidare till nusnäs för fixa med vår bil! Har varit där ute fullt hus som vanligt med syster J & bror C med Moa ! Även novalie & Liam va där.. Kom nyss hem nu ligger Jamie & sover och jag i sängen med under täcket och ska vila lite innan de blir ner till svärmor/farmor för äta Middag trots min huvudvärk & illamående men går nog över .. Fått lite saker bekräftat som jag dock inte tänker ta hör eftersom vissa människor som läsare inte behöver veta de ! ;-) Nu vila lite sen åka iväg! Så mysigt att ligga i mörka rummet med öppet fönster höra regnet, sen även Jamies andetag! Underbart! Snart hoppas jag Skrutten i magen kommer också då jag får ha mina alldeles egna pojkar runt om mig ! Tänk ett liv utan sina barn! Ne usch man vill inte ens tänka den tanken .. Hemska människor är de som lämnar bort sina barn för ladda annat skit! Skulle ALDRIG klara av att lämna mina barn! De är absolut de bästa som finns i mitt liv de som får en att leva ett lycklig liv! Så fort jag ser en film med barn i handlingen och de ska lämna iväg eller de händer saker så kommer tårarna ! USCH ryser i kroppen! Älskar er Jamie & skrutten i magen av hela mitt liv ! Puss på er <3

Trackback
RSS 2.0