Underbart!

Haft en underbar dag trots detta tråkiga snacket som gått! Men som sagt tänker inte bry mig eftersom de inte är jag som skrivit något! De är väl lättad att skylla på någon istället för att gå och fundera ut eller ta reda på vem se egentligen är!! Aja tragiskt detta kan vara!
Sen så ska du veta människa jag har de fruktansvärt bra med min familj & vi alla mår bra och vi tar hand om varandra! Så du vet! Så
Sluta snacka massa skit! :)

Slut på detta drama nu har annat för mig en slösa massa energi på det som man inte får ut något av!
Så gått folk lita på er själva & lyssna aldrig på vad folk säger tala med personen direkt om
Fakta de blir bara sp tråkigt annars i slut ändan!

Vi idag har iaf varit på marknaden & syster J & per va med + syster M å Johan + barnen!
Sen efter marknaden så åkte vi på maxi för handla lite God mat till kvällen så vi lagade oxfilé strips med en otroligt go sallad till sen vitlöksmör & bea även lite rödvinsås också! Underbart gått! :) har även hunnit kolla på en film jätte bra! Sen efter filmen tog vi en promenad! Nu ska vi strax lägga Jamie för slå på en annan svensk kriminaler :)
Har så sjukt underbar familj & folk som stöttar
Mig i våt & torrt !! Tack alla fina människor som
Finns här! :) stor kram till er...

Även finaste pojkvän S som gör mitt liv bäst! Vi har våra tjafs men de löser sig fort för vi bara älskar varandra så!! :)
Även fin son har vi som är de bästa !
Älskar dig vår underbara Jamie <3

Livet är helt underbart!
37 dagar till BF vi längtar så efter dig Elliot! <3

Även flytt som ska börjas packas! Längtar komma bort härifrån bo lite utanför är toppen! :)

Nu ska vi natta sötaste!
Ha en fortsatt bra lördag alla!

P&K


Kommentarer
Postat av: =/

Ärlig talat, så saknar jag.

Svar: Vem saknar du ? :/
Frida

2012-07-07 @ 23:00:02
Postat av: du vet nog vem det är.

Dig/er!

Svar: Är de J ?
Frida

2012-07-08 @ 14:44:47
Postat av: Frida

Vet tyvärr inte så berätta ?

2012-07-10 @ 23:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0