22 mars 2012



Idag vart se upp tidigt Jamie stod vi kanten på sängen och prata ! :) kollade upp så såg jag hur han gav mig ett STORT leende :) underbart att vakna till!

Klä Kevin för Johanna kom och hämta han :)
Sen fixa mat till Jamie gröt och frukost till mig själv ! Sen blev de mysa klockan va ju liksom bara kvart i 8 när vi va klara med allt !

Sen vart kl halv 9 då blev Jamie trött mata sen vart de sängen och de blev de för mig med än stund sen vakade vi igen halv 10 då blev de duschen för mig sen klä oss för att hämta upp syster för att åka på mvc ! :)
Allt va bra :)

Sen hem för att börja med tårtan som älsklingen skulle få för han fyller år :) 26 blir min gamle man :)

Tårtan vart klar Jamie sov lunch & jag började städa efter de :) nu är allt klart för besöken som ska komma :)

Välkomna in ;)

De va allt !

Hejdå


Du är så otroligt saknad i mitt liv. !! <3



Puss
FA

Grattis igen älskling på din födelsedag :) älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0