:D


Så nyss haft besök av bäste svärmor/farmor & faster Victoria !
Blev mys med Jamie sen vart de saft & bullar som jag bakat + skit snack & massa skratt ! ;) hehe

Jamie sover nu och vaknar lite då och då, stackarn är sjuk förkyld & hostar. Hoppas han blir frisk snart så han får sova & må bra. Älskade pojke. <3

Nu myser jag ner mig i soffan för att invänta min älskade pojkvän! :))
Som slutar om 20 min ;) längtaaaaar

Älskar min pojkar mest av allt ! <3

Ha de bra & godnatt

Att starta ett nytt liv är helt underbart. Jag och älsklingen startade ett nytt när vi flyttade in i vår nya lägenhet. Å vi har de fantastiskt bra tillsammans! <3
Mycket har hänt och mycket kommer att hända :) DOCK bara BRA saker :) lycklig tjej är jag !! Nu fortsätta se filmen.


Puss

Frida


Snart snart snaaaaaaart!!!

8 dagar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0