De regnar & regnar himlen är grååååå!!



Hallåå där!!


Vaknade upp klockan halv 8 sen upp äta frukost, Jamie fick puree ! :)
Älsk sov vidare pga av att han inte kunde sova nå inatt stackarn :(
Så han tog Jamie inatt igen när han vaknade fast de va min natt :) men han är väl för snäll :)) han ska ta honom hela veckan så jag får sova sen nästa vecka är de min :) tur vi är så duktiga att vi hjälps åt :)

finns ju vissa mammor eller pappor som inte ens tar hand om sina barn eller hjälper till att gå upp på nätterna och så när dom väl behöver de.. !! De är fan tragiskt

Men inte mitt problem :)

Även lilla Jamie ramlade idag och sprutade tårar ur han :( usch mitt hjärta gjorde så ont + i pappans också! Så vi satt där och trösts tills han lugnade ner sig ! Usch va inte alls kul att se han så där och även så fick han ett blåmärke i pannan :((( stackarn VI älskar dig mest av allt Jamie <3
Sen vart han lika glad igen och började busa <333

Sen tog vi än vända bort till Janina & tog en kopp kaffe, fick även träffa Janna :) snackade och så! Lär göras om snart !!

Sen kom man hem väckte älsk och började laga mat, go mat vart de jumbo strips & nå kött :) GÖTT

Nu ligger jag helt utslagen i soffan och väntar på att min prins ska vakna :)

Tro vad man ska hitta på idag då! Hmm tar nog dagen som den kommer :)

Puss på de underbara livet jag lever ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0