Dramatik!


Tur människor hittat sin egen uppfattning om personer ! Undra annars hur värden skulle se ut !!

Tycker de är så tråkigt att de är så här mellan oss! Men pucken ligger hos dig så de finns Inge jag kan göra längre!!

Nya planer är planerande, ni väntas se bara på sommarn ! ;) wihoooo


Älskar mitt liv de är underbart bra men de finns ju lite tråkiga nyheter men de håller jag för mig själv!


Lyssna aldrig på rykten...
Snälla lyssna inte så mycket på de du hör! Ta de med personen som vet sanningen egentligen!


Pusspuss nu tar jag min man & myser ner oss i soffan till den Goa maten han håller på gör till oss :))

Barnen sover <3


<3


Frida


Kommentarer
Postat av: Joh

Personer som försöker få dig må dåligt är så avundsjuka på ditt liv. De skulle önskan att de fick ha ett sånt fint liv du har. Kram

2012-03-27 @ 19:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0