:))))))

Nu sover prinsen i sin säg, lite vrång va han ikväll inte sova i sin säng eller i våran men i min famn skulle han sova. Myste ner mig i soffan och hade han i min famn och så såg man hut han slutet ögon locken. <3 mammas älskade pojke !!
Imorgon ska de bli stan för att köpa ide saker till vår prins :)
Sen om de blir fint och varmt blir det också än lång promenad !!
Kommer bli nog än toppen dag :) även hockey imorgon ;) gilla'S

De va Inge bra på tv så nu tar jag mig in i sängen för att natta mig själv ;) kanske väntar till älskling kommer hem så jag får lite massage + massa pussar <3
Igår somnade jamie tidigt & jag med klockan 7 somnade Jamie & jag 8 sen vaknade jag nåt baby kom hem och han ville ju såklart att Jamie skulle vara vaken så han fick mysa med han med men de fick han imorse & ikväll sover Jamie med så undra va han säger då :/ dom får mysa imorgon :))))

Mina killar <3 även Texas är trött så han så hav ligger och sover i sin bädd ;)
Godnatt alla!!!


Pussssss F-A







Kommentarer
Postat av: Natascha

Passa på och njut för sen slutar han med det också:/

2012-03-02 @ 19:06:36
Postat av: Frida

Jag ska njuta till Max ! :)

2012-03-02 @ 23:55:38
Postat av: Frida

Jag ska njuta till Max ! :)

2012-03-02 @ 23:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0