Fredag ! :)


Vaknade upp klockan kvart över 5 då Jamie stod å kollade på oss i sin säng ! :) tog han vi myste innan älsk fick liv att gå upp för han började jobba kl 6 sen vi halv 7 somnade Jamie igen ! Jag ha pigg och kollade runt på lite klädes sidor på telen. Sen vakande k kläde han och fixa sen kom Johanna och hämta han ! :) åt frukost , kokade kaffe sen så kollade jag på lite ove tre Hill! Skön morgon att gå upp så tidigt men ändå väldigt trött just nu när klockan är 18.01
Blev shopping med Cissi lite sen åkte hon hem . Då inväntade jag Jenny :)
Även snacka med söta Molly om imorgon :) Wihoo SHOPPING för fulla muggar i Borlänge ;) även Sanna & Emma ska med ;)

Sen kom älsk ner jag köpte födelsedags present till han blev lite olika saker han ville ha :) allt för min kille så säger han desamma om mig :) söta du <3

Fick lite av han med idag :) tack älsk <3 känns som man har födelsedagen jämt med dig :)) hihi du är för underbar <3

Sen blev de än donk orka inte gö nå mat idag. Ska även köps vår jacks till Jamie + byxor :) växer ju ur allt som snör pojken vår .<3

Nu hemma k hittade nå vänner här så dom är ute och leker & älsk skruvar bord köpt nya saker till altan också :)
Jamie kollar på & jag också ser faktiskt lite roligt ut ;) även så ska man ju hämta Robin Kjellin snart ska komma hit & ta nån öl med älsk!! =) lär man vän få höra ett och annat ;) has rolig du Robin ! :)

Kvällen består av sällskap av R sen film mys !

Ha än bra lördag allesammans!!

Inte lätt att vara kändis ! ;)

Tack för lite snack & shopping Jenny :) behövde de <3

Älskar min familj! <3

Solen skiner & vi har vart och röjjjt på stan först med Cissi


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kommer alltid stå vid din sida gumman!, de vet du<3

Du strålar som en sol, och jag förstår att folk stannar upp och kollar extra!;) Fortsätt så!.

Ha en super bra dag idag! KRAM

2012-03-24 @ 08:56:46
Postat av: Frida

Tack bästa du! Ja man måste ju göra nånting när dessa människor är så avundsjuka ! ;) syns snart <3

2012-03-24 @ 23:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0