Fredag ! :)

Idag blev de vakna å myspys i sängen vår! Sen upp äta frukost med min skatt älsk somnade vidare tråkisen! Men sen flöööög jag & Jamie in i sängen för att väcka han! Å han vaknade upp å myste med oss :) vi kramades & hade mys stund :)

Sen blev de lunch å Jamie blev trött lägga han sen så busade jag å älsk och spelade nå roligt på telen ! Vi skulle måla men i helvete vad kas man är på måla!! Haha

Sen vaknade prinsen sov inte alls länge ! Så vi gick upp städade undan lite för vi skulle få efterlängtade Carro & novis på besök även Armani va med :)

Älsk åkte till jobbet ! Jag & Jamie gick och möte Carro & novis + armani :) så vi hade playdate hemma hos mig :) kaffe & fika för fulla muggar & pratade om vad som hänt under tiden vi inte setts :) så otroligt härligt att ha er i vårar liv igen :)

Gick även ut i lekplatsen så novis gungade å lekte :) Jamie fick åka lite gung häst :) sen in igen för de blåste så.. Matade Jamie med lite välling & sen blev de inta soffan lite för lite snack & kollade på barnen :)

Haft så otroligt kul med er så snart lär de planera in en till dag för lite playdate :)

Nu har dom gått hem, Jamie å jag ska väl fixa lite här hemma innan pappa kommer hem :) blir nog en mys fredag med lite gott i gott som lär handlas in ;) Texas är helt utmatad efter ha lekt med Armani :))
Hihi

Tack Carro & novis för ni är tillbaka i mitt liv igen! Har saknat er enormt <3 PUSS


Pussssssssss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0