Fredag & helg !


Idag blev de vakna kolla till Jamie jo han satt upp och lekte med sina nallar i sängen! Söta du!

Ner på stan handla ny bakat bröd å massa sånt ! Kokade ägg och dukade och fixa till älsk kom upp då blev de äta och njuta av de otroligt underbara livet vi har tillsammans!! :)

Sen ut på promenad med Texas, sjukt underbart väder va de ute ! LOVE IT !!

Kom in myste med kaffe och kramade vår fina älskade Jamie ! :)) du är BÄST JAMIE !!<3

Älsk åkte till jobbet jag åkte ner på de äckliga klockarhagen ! Usch glad att vara borta där ifrån !
Skit samma vi åkte ner träffade upp Ida och Adrian:) lekte Och så sen även fick jag träffa Kevin ! :) han cyklade omkring och vi prata lite :)

Sen blev de stan för min och Jamies del träffade upp underbar Molly ! Gick och år fett mat ! Love it måste ju fylla på när bebisen i magen är hungrig ! :)
Hehe

Sen hem för att ut och gå med Texas ! Han va jätte glad att vi kom hem ! Min fina vovve <3
Sen blev de leka av sig med min älskade son vi skrattade och har de bra :) underbart att få ha han i mitt liv<3

Nu snaaaaart kommer våran älskade hem och vi längtaaar... Älsklingen ville stanna hemma idag hos Jamie för han ville inte åka men nu är ha snart hemma då ska dom få leka ;) mina pojkar.

Kvällen består av ner och handla mums muns saker sen hem mysa ner oss alla i soffan för FILMTAJM !! ;))))

Nya Arne Dahl blir de!!

Nu fortsätta leka med min fina son..

Längtar tills nästa helg då blir se Borlänge med Emma & Sanna för SHOPPING !!! ;))))) ny vår jacka ska Jamie få + lite annat ;) allt till min bästa <3

Nu så!!


Du som snackar mer än alla ska inte utrycka dig lilla gumman ! ;)

Ha än underbart fredag kväll & helg :)

Imorgon väntas än PW med Janina & Jamie självklart våra hundar ;) Texas kommer nog bli as kär i hennes söta lilla Mollie:))

Pusss

Nu är klackar 8 och älsklingen slutar :))


FA






Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag älskar er <3

2012-03-17 @ 00:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0