Fredag



Mycket bra dag shopping till mig & Jamie ! Allt för min prins <3

Sen hem för äta med älskling innan han började jobba myste och hade de bra vi familjen :) mys mys !! Sen blev det ännu än tripp ner på stan för möta upp syster yster Jenny ! Även träffade min mor & far <3 världens bästa mormor &
Morfar dom gör allt för Jane tack för bi finns mina älskade förädlar <3

Hem sen ut med Texas äta lite innan hockeyn sen blev de ännu ån tripp på cubus för att köpa linnen ! Haha My ler stan för mig & Jamie ;)
Sen borde hockey ewelinas söta mamma hade Jamie medan vi dansade och hejade på Mora tråkigt att dom
Inte gick vidare till playofff ! :/ men men sånt som händer ! Men som sagt tack Marie Engel & hennes man + deras barn för att ni tog så bra hand om vår prins <3 underbara människor Jamie fick umgås med när mamma dansar ! :))) tack tjejer med för denna säsong nästa hockey termin tar vi och kör järnet ;))))

Sen hem för hämta upp älsklingen ner för köpa lite gott till kvällen han va nog värd de efter min utskällning han fick. Men mina hormoner är inte att leka med ;) förlåt älskling !! Men glad att du förstår min <3 du är min bästa pojkvän ever <333

Mys till film hade vi först nattade vi såklart prinsen, han va så trött när vi kom hem bubben vår <3 men tant Frida orkade inte ca vaken längre så S spelar Sims medans tant jag ska sova :)


Godnatt ha Än underbar helg :)


Pussssss


F-À




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0