Hallå där kära blogg läsare!


Idag söndag !

Inatt vart de ju inte sova så mycket heller :/ Jamie vakade 12 , 2 , 3 och halv 6 sen blev de va vaken än stund sen somnade han igen vi kvart i 7 sov till halv 9 så lite sömn fick vi! De måste vara maten åt han så älsklingen åkte ner nu för att köpa annan! Allt för att vår fina ska må bra <3

Men under dagen har de hänt som så att vi vaknade iaf sen upp he barnen frukost & sen ut med Texas sen myste vi ner oss framför tv och såg film :)

Lunch vart de sen då va Jamie trött så matade han så sov lille man<3

Vi åt lunch jag & K ! Älsk jobbade ju så de va bara jag och barnen idag med =)
Sen när Jamie vakande kläde jag barnen för att åka och köpa ägg & jäst för här skulle bakad ;)

Älsk kom hem och va jätte trött ! Han gick och la sig, kan förstå han när han börjat 6 varje morgon hela veckan! Men han är så otroligt duktig min man<3

Kevin gick ut Jamie & jag vi myste i soffan till OC ;)

Älsk vakande satt jag igen med att baka !
Kevin ville åka till farfar så självklart fick han det , dom skulle spela lite bandy ! :) jag körde han medan S la Jamie :)

Sen hem för att sätta igång älsklingen hjälpte mig med de :) eller ja han fick göra allt slavgöra ;) haha men han pälsockrade & fixa de disken! Duktig man har jag :) avundsjuk de förstår jag!
Alla vill ha än son man som Stefan ! Min fina älskade <3

Bakning klar, sen laga mat, äta sen kom Kevin då åt han upp sen fick han bullar :) överlycklig Kevin :))

Sen busade vi med barnen sen så borsta Kevin & jag spelade kort med han, Jamie va också med :) älsklingen skulle fixa med nya tvättmaskin som kom idag. Spelade iaf klart sen krama och ge vatten sen blev de godnatt :)
Nu sover han sött & jag väntar ju på att älsklingen ska komma in genom dörren för att ge älskade Jamie den nya vällingen och se om han sover bättre ! Bästa Jamie <3

Nu OC medan ja vänta + mys med Jamie sen läggs J och baby & jag ska mysa till än film <3333333

MYSSSSS!!

Ut med Texas ta också bli ! :)




Mitt liv är intressant, I KNÖÖW ;)

Godnatt

Nu gosa med min absolut bästa som är min son! Älskar dig mer än allt, kommer göra allt för dig <3

Hörs då!!
Puss
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0