Hallå igen ! :)

På börjar med mitt tidigare inlägg ska de så AVFÄRNING inte de andra som råkades stå !

Vart ju hem efter baken laga mat (pannkaka ) kevins favorit :)
Sen kollade vi på tv och efter de vart de lägg dags ! Så nattade vi Kevin & sen fortsätta titta på ett tv program efter de blev lille man trött älsklingen gjorde mat & jag bäddade ner han. Blev lite krångel med flaskan har ju bytttt mat till Jamie nu så nappen i flaskan så va hålet för litet så gjorde ett litet störa så åt han upp de och somnade direkt.. Söt pojken mammas <3

Satt oss i köket älsklingen gjorde kaffe för han skulle åka och träna medan jag hyrt än film jag ska se på :)
Vi diskutera lite om saker och de kommer blir mycket roliga saker som kommer hända :) wiiihoooo

Sen åkte älsk lite puss kalas sen vart de hejdå ses sen men jag sa ( nej du tack då sover jag ) älsk ( jaha då får jag krypa ner till dig och pussa pussa pussa innan jag kan sova ) ny kära är vi ännu helt underbart :)
Nu se film så hade bra !!

Puss Frida

Ifall ni vill tönta med att skriva nå mer i min blogg skriv ett namn och våga stå för de !! Jävla Pussy!!!!



Kommentarer
Postat av: T

Snälla snälla du. Om du ska fortsätta blogga och vill ha kvar någon som läser så tycker jag att du ska lära dig stava riktigt. Om din inkompetens beror på dyselexi eller brist på utbildning är en gåta. Bara en sådan sak som att du stavar en med ä är helt fruktansvärt. Vissa meningar går inte ens att gissa sig till pga alla grammatiska fel och alla stav-fel.

2012-03-08 @ 21:40:30
Postat av: Frida

Hörre du T som inte vågar stå för se du heter och vem du är ?! Men ifall de stör sig så jävla mycket så sluta läs :) jag bryr mig inte om jag skriver fel på vissa ord ! Kanske är så att man kanske inte kan stava hela jävla lexikon som du vekar vilja. Så ett tips sluta läs eller sluta lägg ner energi på att döma mig ! :)

2012-03-08 @ 21:55:33
Postat av: Jossa

Stå på dig Frida, folk som skriver och håller på är så avundsjuka på de du har och önskar dom hade desamma. Du är väldigt fin, underbar och jätte bra mamma.. Låt inte nån fjantig liten människa ta din energi. Du klara att stå emot vet jag! Stava fel de gör väl alla! Pusskram

2012-03-08 @ 22:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0