Jamie 6 hela månader idag !! :)

Idag den 1 mars blir vår älskade son hela 6 Månader, Gaaalet så fort tiden går. :)
Står inte på fören han är 1 år ! :)
Imorgon blir det ner för att köpa nå fint och några roliga saker till honom ! Allt för honom <3

Idag har dagen sett ut så här, Vaknade kl 6 med att vår finaste pratade för fullt och va pigg älsk tog honom till vår säng och myste ner han under täcket för mysss <3
S är välrdens bästa Pappa + Sambo <3
Sen gick S och gjorde mat till J för han blev hungrig så Älsk sa till mig sov du så du orkar med sen. Tack älskling jag har väl värdens underbaraste pojkvän <3 Han tog Jamie och matade och fixade allt för han ville jag skulle sova. Underbart va skönt det va. Vaknade sedan upp med att dom ligger fortfarande och myser vi 8 så jag tog jamie och nattade honom så S fick somna om lite! Vår älskade somnade så då gick jag med till sängen för att somna om, Vaknade senare 11 :)

Gick upp åt frukost, kaffe sen ut på än promenad med hunder & det va ju ett kanon väder ute ! GILLAS

Hem sen Älsk gjorde mat, väldigt god mat vart det såhär på än torsdag :))
schnitzel klyftpotatis bea ;) MUMMMMMS

Sen åkte baby till jobbet och Jamie blev trött så han somnade och sov i ca två timmar jag kockade kaffe satt mig på balkongen och hade det underbart BRA ! :)

Sen vaknade min PRINS då vart det myssspysss <3

Jamie absolut den bästa som finns.. Kommer göra allt för dig du är min ögonsten <3



ALLT ÄR SÅ HIMLA UNDERBART <3





Du är för rolig !! ;)












Ps..
Försök aldrig vinna tillbaka någon som valt att förlora dig




PUSSS F-A


Nu mata Jamie sen kolla lite tv!

Hade bra allesammans :)









Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det skönt att bara sitta och bara vara, alldeles ensam? :)

2012-03-01 @ 20:00:05
Postat av: Frida

Ja det är helt underbart ! :)

2012-03-01 @ 20:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0