Lördaaaaag!



Vaknade halv 9 Jamie va ledsen & fortfarande trött så de vart att få han pch sova igen. Mamma prins

Älsk jobbade så de va tomt bredvid mig när vi vaknade ! :/ men imorgon såå får vi umgås hela dagen.. :))) LYCKA

Han vaknade igen klockan halv 12 så sovmorgon tog vi allt !

Gick upp åt frukost matade Jamie städa lite sen lekte vi :)

Vi 1 kom svärmor/farmor! :)
Diskutera lite saker som gjorde mig till CHOCK kan jag lova ! Å herregud sen ska människor inte prata ett skit om mig kan jag då säga!!! HÄMSKT....

Sen lekte vi med Jamie och hade de så roligt och bra =))
Sen kom älsk hem och vi fika prata lite sen gick han och Jamie & sov och jag tog Texas på än promenad När svärmor/farmor åkte!! :)

Kom tillbaka gick till Janina och skulle våldgästa henne med att bli bjuden på fika ! ;) kaffe & kokosbollar !! GÖTT
Även fick man träffa Michelle & Erika :)
Skitsnack & fika är väl för underbart!! :) ni är så fina mina vännen! Älskar er <3

Hem sen älsk ringde vi skulle ner och handla lördags middag + efterrätt + film mys med Goa saker ;) löööve it

Nu hem för mys med dom bästa i mitt
Liv <3

Kvällen består

Laga mat - fläskfilé & jumbo strips & min goda sallad + vitlöksmör & bea!

Efterrätt - fruktcocktail men glass

Till filmen blir de massa fetta saker !!! Så jävla bra KVÄLL & DAG! ;)

Ha än fin lördag alla kära!!


Jag har skatten ! :)))))))

Puss

F-A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0