Lördag till ett slut då!


Idag vart de än lång lång sovmorgon! Älsk han jobbade ju morgon så vi hade sov mys ha & Jamie till hela halv 1 ! Fast vi vaknade ju klockan halv 6 med pappa å då va lillemanen pigg, sen så somnade han om igen halv 7 vaknade åter igen halv 10 men fick mat å sov sen ! :)

Sen upp åt frukost Jamie fick lite lunch å sen ut med Texas :)

Sen kom älsk hem vilade lite å sen åkte vi ut till nusnäs :) träffa mor/mormor & far/morfar :) även syster & per va för fick träffa Moa & William med Jamies kusiner :) han va överlycklig när dom lekte med han :) tänk va bra de är att han ska få en liten lillebror som de kan leka mycket :) Kevin blir ju så stor hela 7 år snart :) har fått tillbringa snart hela två år med han :) men självklart kommer de bli längre :))) min familj är tamifan den BÄSTA <3

Sen så blev de åka till svärmor/farmor för att fira hennes födelsedag :) grattis åter igen! Åt middag & efterrätt ! Även fick lilleman träffa alla sina fastrar :) även hans farmor syster å :)) alla helt till sig i Jamie :) klart han är ju ett charmtroll som alla säger ! Alltid glad :) hihi

Men måste fan säga jag har ALDRIG skrattat så mycket på länge som jag har gjort idag :) hahahaha älskar er fina pers/Robelin släkten :)

Nä nu är vi hemma efter en toppen daaaag!!

Nu har vi lagt Jamie & vi tar å myser ner oss i soffan för film mys :)

Älskar dig Stefan! Du är både som en bästa vän å värdens bästa pojkvän! Dog kan man prata med om ALLT å dig kan man verkligen Lita på! Tack för di finns i båtar liv å att du blir pappa till mina barn du är grymt BRA <3

Älskar er Jamie & Texas & Stefan å lillen i magen :)

Sen finaste vänner man har ni är underbart BRA <3

Puss på livet jag älskare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0