Lördag till ett slut då!


Ska ta dan lite kort mina ögon håller på att se dubbelt ! Haha

Men har haft än toppen dag med barnen vi åt frukost Kevin fick macka oboy Jamie fick gröt :) sen ut på än promenad med Texas så jag kläde barnen för promenad dags :)
Sen in Jamie somnade i vagnen han fick sova ute och Kevin va ute för att spela lite sen ville han inte gå in fören Jamie vakande han skulle skydda honom ! Sötast storebror :)

Sen jag började städa lite men sen fick jag nå ryk att jag började städa hela lägenheten . Dammade , dammsög , torka golvet å hela faderutan! ;)

Tänkte göra min älskade pojke glad till han kom hem och han vart överlycklig :)

Sen såklart gjorde jag lunch till oss efter jag tog än städ paus ! Kevin sa att jag hade fått " städ sjukan " ;) hehe

Städade i 3 timmar ! När Jamie vakande kom barnen in jag va ju inte klar med städningen så K lekte med Jamie :)

Sen kom älsklingen hem han la sig och vila med Jamie ! Medan jag & Kevin åkte för att handla godis och saker till bak imorgon! Kanelbullar ska de bakas :)

Sen hem väcka dom älsk duschade vi gjorde lite annat sen åkte vi för handla kött & sallad & pommes för middagen ikväll + lite gått till melodifestival ;)

Sen åt vi kl 6 å jag väntade väntade på att klockan skulle bli 8 och de vart den till slut så såg på melodifestivalen röstade självklart på Ulrik & Molly och Danny!!
Men fan ingen vann av dom men som sagt jävla svenska folket ! Men men hon va ganska bra som vann!!

Nu sängen iaf för imorgon väntas åter än lek dag med barnen :))))
Blev ju inte alls mycket lek idag men lite iaf så imorgon tar vi igen ALLt ;)))

Ladda batterierna Frida imorgon då du !
Mina batterier är alltid full laddade ;)))

I am the KING ;))

Snacka inte så mycket skit du kommer Inge långt på de!! ;) PÖÖÖÖSsSSSS


Frida


Familjen föralltid kommer ni först <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du har verkligen den sötaste bebisen. (=

2012-03-11 @ 11:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0