Lördag

Underbar lördag vaknade fint väder gick till fina prinsen säng så såg att min prins va vaken & gav mig ett stort leende <3 aww tog upp han mys med lite frukost medan lille mannen åkte i sin gåstol !

Sen blev lillen trött la han med lite mat han somnade då kollade jag lite tv sen blunda jag mina ögon och åter somnade jag också! Sen vaknade vi inte fören 2 blev än lång som morgon efter de ! De tar vi igen imorgon när vi ska titta skidåkning ;) sen vaknade åt lunch sen ut på än lång promenad men finaste familjen Texas va så lycklig han fick springa lös å vi busade ! In sen kaffe drickande sen klä oss för att åka till nusnäs för äta middag !! Nu sitter vi här i nusnäs & ska äta middag snart. Mysigt med bror Christer & syster Jenny & mamma & pappa + min älskling & Jamie såklart sötaste Moa är också här kul att få träffa den lilla busfrö <3

Hem sen blir de film och mys
Får se om de blir att se melodifestivalen här i nusnäs.. =) mysigt att va här ute vill ha ett hus här i sommar så ska tjata på min man att flytta ;) men får se var som händer ;) underbart <3


Ha än underbar lördag

Puss F

Jamie Texas Stefan <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0