Måndag






Inatt har jag inte alls sovit bra har vakant med svårt att andas täppt i näsan bl.a. ... Usch
Sen vaknade prinsen vi 5 skulle ha mat men han somnade direkt efter så han sover bra iaf :)

Sen efter de kunde jag sova riktigt fick några timmars sömn iaf..
Upp vi 9 matade Jamie åt frukost & bara tog de lugnt .. Veckan startade ju inte värst bra ont i huvudet, ryggen, halsen & förkyld :// usch hoppas de går över snart. Fick även säga de till älsklingen så han skulle ta gått hand om
Mig när han kom hem:) värdena bästa pappa + man :)

Blev lite film mys idag bara vara inne och se till att man blir frisk snart!

Jamie mysis killen <3

Sen skulle Jamie sova lunch då passande jag med på att stänga igen ögon locken!! Sov ca än timme de va otroligt skönt sen upp och nu sluta älsk om snart 10 min så snart är han hemma :) längtaaaaaaar....


Även k kommer dag så nu blir vi hela familjen mys mys :)

Nu mysa men min finaste son sen vila när S kommer hem måste se om huvudvärken försvinner iaf !


Hade bra


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0